19 November - 21.07

Blev ju att vara hemma idag också, men imorgon ska jag minnsan gå! Förskylningen är mkt bättre och jag har inte haft feber på hela eftermiddagen. Hostan där imot är lika irriterande som andra dagar.

Har inte gjort så mkt idag, vaknade 9.15 och kollade på film. Gick sedan ner för att kolla vilka som var vakna, mor vaknade av att jag kom ner och vi tog oss lite frukost. Vi satt mer än 1 timme och kollade genom en massa olika kataloger ;P oj oj oj, det är mkt man vill ha! Gjorde mig sedan iordning samtidigt som jag kollade på dom sista avsnitten av Heroes, Säsong 1.
Älskar serien ;P Så nu är det bara att ladda ner andra säsongen.

Kl 16.00 åkte vi till Västervik, men det blev lite stopp i Loftahammar så det tog väl 30 min innan vi riktigt kom iväg ;P
Jag ställde in min packning och tog med mig Johan till China för att ta oss lite mat. Sedan gick vi hem, kollade i Gymnasie katalogen som nu kommit och gick sedan ut med Shiva en sväng :) Men usch vad kallt det är ute! Men hade mina vantar på mig som jag glömde hos Johan i Lördags ;P

Nu sitter vi nere på Johans rum, vid varsin dator och har samtidigt TVn igång, inget bra ikväll ;/ Bara någon skum film på 6an som jag nog inte vill kolla på ;P

Jag har börjat med min design nu till bloggen, tagit bilder, kollar färg osv. Ska be brorsan sedan om hjälp med kodningen, det är något jag ABSOLUT aldrig kommer förstå mig på! ;P

Nu mer ikväll ska jag inte göra så mkt, tänkte snart lägga mig faktiskt. Har somnat lite sent dom 2 senaste nätterna så vill komma in i rätt sömn rytm igen.

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0