2 November - 23.35

Veerkligen ledsen att jag inte har uppdaterat på några dagar!! Men det blir ju lite svårare när man inte har någon dator ;P
Den här helgen har varit super! I fredags fyllde man ju år då ;P 18 år!
Det började med att bli firad hemma av dom vanliga :) Farmor, farfar, familjen, Johan<3 och Lena :)
Sedan blev det att åka med brorsan till Linköping! Daniel och Anneli hade ju då fixat med en maskerad fest!! Nice! ;D
Så vi tog tåget upp, som ist var en buss ;P tågen var inställda, men ingen fara!
När vi var framme gjorde vi oss lite mat innan vi skulle börja spöka ut oss ;P

Senare vart det ut på nattklubb med Anneli! ;P så jävla nice! vi var där 00.00-03.00 ;P  DJs som spelade och vi dansade natten lång! ;) Sedan blev det ju att gå hem, typiskt nog men aja ;P vi var hemma ca kl 5! Tänkte inte på att klockan skulle bli så mkt. Johan och jag gick upp ca 12.30, skulle med bussen till station 13.33 och tåget 14.12 för att åka hem och fira 1 ½ år!
Tiden går fort <3 Så när vi kom hem tog vi oss en dusch, kollade på Herkules och gick sedan till Kina resturangen :)
När vi ätit klart gick vi hem till Johan igen för att spöka ut oss igen ;P Fest hos någon Elin, en kompis till Tony så det skulle bli nice ;P Så var Zombie en kväll till! ;P

Idag skulle Johan spela bowling vid 11, så jag låg kvar och sov lite ensam ;P gick upp ur sängen 13.30!!
Snacka om lat xD
gick och duschade och gjorde mig iordning och till slut kom johan :) Sedan blev det lite mat och kl 16.10 blev det att stiga på bussen hem till Källvik :) Bussen går ju bara till Björnsholm så blev ju hämtad av mor förstås ;P
Hemma blev det mer mat ;P Blev inte att jag åt så mkt, var jätte mätt! Sedan har jag suttit vid Svenska skiten hela kvällen!!
Har ju inte haft någon lust att sätta mig vid den på hela veckan så det var ju dags. Ska ju redovisa på Tisdag också! men har gjort det mesta nu så gör klart imorgon :) det går nog bra till slut.  Men måste gå och lägga mig nu känner jag! Är jätte trött! ;D
 Natti på er!

Bilder från helgen lägger jag upp imorgon, mors dator är jävligt seg så det tar evigheter!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0