20 November - 18.35

Skönt att man kom iväg till skolan idag. Dagen börjar ju med 2 danspass som jag då inte var med på, satt brevid och antecknade alla övningar, diagonaler och koreografier. Så gott som iaf, haha ;P Andra passet gick jag hem, skulle jobba med vårat egna och jag känner verkligen att jag måste ta det lugnt nu till Lördag, så jag var hemma 10.30
Svenskan börjar inte förns 14.45, 4 timmar 15 min! uj uj uj ... jag la mig på soffan och tog det lugnt, satt lite vid datorn.
Vet vad jag ska fördjupa mig i på Nutida konsten ;P nice! Då är det bara att börja ;P
svenskan fick jag veta hur det gick för mig på moderna provet och NP muntliga, och det känns som helt rätt betyg dom jag fick! Moderna provet tyckte jag var AS svårt, men fick iaf G ;P På NP fick jag VG. Det trodde jag faktiskt inte eftersom jag tyckte att jag svamlade en massa ;P men aja, nöjd är jag iaf :)

Efter skolan har jag inte gjort så mkt, känner mig inte alls pigg. Har jätte ont i huvudet och är en massa snorig.
Verkligen hatar att vara sjuk! Men tänker gå imorgon också, så jag har gjort lite i veckan iaf. På lördag ska vi på estet ha en ca 30 min lång föreställning för SKTF (fråga mig inte vad det står för, någon förening) Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Nu när jag inte är så pigg ser jag inte fram imot det. Men det kan väl ändras ..

Johan och jag har lagt oss i sängen för att få lite värme, det som behövs nu känner jag. Ögonen börjar bli tunga också, men vill ju se Medium ikväll ;P såg att det skulle vara Fantastic 4 på 6an också som jag vill se. Problemet är ju att det börjar samtidigt! Hatar när dom visar bra filmer/serier samtidigt! Men får bläddra lite, som i Tisdags då det var samma situation ;P men det får gå.

Men ska vila lite nu.
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0