21 November - 00.20

Ledsen att det kommer ett inlägg så sent men sitter hemma hos Johan och internet har segat ;P
Första lektionen idag var Digitalt skapande och jag jobbade på för att få tiden att gå. Men kallt var det! I hela skolan och utomhus, usch för kylan säger jag!
11.50 börjar Bilkörkortsteorin, Johan och jag cyklade till körskolan, klassrummet tomt. Vad fan tänkte vi, vi skulle ju vara i mini aulan idag!! Men vi var inte dom enda som glömde, några idrottare också ;P Så 10 min försent kom vi, inte så farkligt som jag trodde det skulle bli. Vi skulle lyssna på en gubbe som pratade om bilförsäkringar.
Cyklade hem igen i kylan, satte oss nere på Johans rum och vilade, frös som ett as!

Sedan har vi suttit här nere resten av eftermiddagen, ca kl 18 gick vi ut med Shiva och handlade på Hemköp, så medans Johan gick in, gick jag en liten runda med Shiva och tillbaka. Hemma igen gjorde vi inte så mkt, men sedan gjorde vi oss lite mat och då kom mor en sväng för att hämta lite saker som jag inte orkar dra på bussen på Söndag. Blev ju såklart att mor fick åka in och hämta syrran(som har gjort bort sig något idag). Inga mer kommentarer om det ...

Jag känner mig lite bättre idag, hostan har äntligen börjat lagt sig, men förskyld är jag än. Känner mig inte så social ännu så pigg är jag inte.

Men Johan och jag tänkte lägga oss nu, pojken ska spela bowling kl 10.00 imorgon, men vet inte om jag orkar kolla på. Man får sådan jäkla ont i rumpan av att sitta där 2 timmar! Så nja. .. skulle vilja sova faktiskt, hehe.
Tänkte kanske ta en sväng på stan istället, kolla hur mkt pengar på kortet jag har också!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0