22 November - 21.00

Så var man hemma igen ;P Dagen har varit helt okej, jag kom dit 15 min tidigare än vi skulle, när alla dansare sedan kommit gick vi ner till Logerna för att byta om. Först att träna var September, gjorde lite små fel men som tur var var det ju bara rep ;) Sedan blev det Do something, som också blev lite små fel i. Det kändes lite tråkigt med endanst 2 danser men det är ju inget stort vi gjorde idag, vi håller ju på att jobba med det stora som ska vara i vår ;) Det ska bli riktigt nice! Nu när man var i Bryggarn så längtade man verkligen, Bryggarn har ju blivit som ett 2a hem, haha.

16.00 fick vi iaf 1h 15 min på oss att äta och göra annat innan vi åter igen skulle samlas i Bryggarn för att sminka oss kl 17.15. Johan och jag gick med ett gäng till Donken, men medans vi stod i kön bestämde vi oss för att ist gå upp till Corner(som är mkt bättre och godare). Tjejen i kassan på Corner verkade ny så det gick lite segt men till slut fick man sin mat iaf. Efter vi ätit gick vi ner till Bryggarn igen och jag bytte om och började sedan med sminket.
Ca 17.55 var jag klar och föreställningen började 18.10, så 15 min fick man på sig att peppa och annat.
När det kom igång var det först en man som skulle prata lite, men lite var det ju inte, han pratade i ca 20 min! Ujujuj .. men sedan var det vår tur ;)

Schema för kvällen:
  • Tal
  • Do something(dans, CD)
  • Musikare
  • Heartbeats(dans, CD)
  • Musikare
  • Musikare
  • September(dansare, musikare - live musik)

Do something gick bra men inte så bra som jag hade velat att det gjorde. Gjorde lite misstag här och där som jag mest själv tänkte på. September gick bättre än på rep, men snacka om vad kul vi hade det! Blev också att köra September 2 ggr då vi blev åter inklappade av publiken, vart lika svängigt som första ;)

Sedan blev det att städa efter sig nere i logerna och tömma papperskorgar. Sedan hjälpa musikarna med alla instrument + annat, men dom var typ klara när vi kom upp ;P Sedan fick man äntligen gå hem. Väl hemma tog jag mig en dusch, sedan bjöd Ulf på mat, Johan och jag delade på en kebab-tallrik så nu är man mätt!
Och som vanligt efter maten vill Johan vila minst 30 min, så det får väl helt enkelt gå. Får se när vi kommer iväg till Amandas fest, Johan är det alltid segt att få med någonstanns medans en annan vill komma ut och vara med folk! Men vill ju inte lämna honom ensam, men visst, jag brukar ju själv få sitta ensam och vänta på honom ..
Nja, men vi får se hur det blir :) Uppdaterar lite senare ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan va härligt med lite show. Hade varit kul om jag sett det.



Om ens anda part inte vill följa med så får man väl kompromissa lite. Den andra ska förstå ens behov. Jag vill med ut ibland när inte Anneli vill. Ibland stannar jag hemma, iblan sticker jag ut.



Man får helt enkelt ge och ta lite.

2008-11-23 @ 03:57:36
URL: http://www.holmen-blogg.com/
Postat av: Daniel

Nu är min adress bytt med.

2008-11-23 @ 03:58:25
URL: http://www.danielholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0