22 November - 13.22

Vaknade lite sent idag, 11.55!! Av att Johan ringde och sa att hans lag vann på bowlingen, duktigt ;)
Så gick upp, tog mig lite Oboy, gick sedan och duschade och gjorde mig iordning och nu sitter jag här. Såg när jag gick upp att det var snö ute! Vet ärligt talat inte vad jag tycker om det, jag vill ha sommar! Men det smälter nog bort snart (hoppas)

Vad jag ska hitta på nu vet jag inte, har ingen lust att gå ner på stan i kylan ;/ Klockan 14.30 ska jag och alla dansare vara i bryggarnen, ikväll ska vi underhålla ett företag, SKTF. Jag har allting jag ska ha med mig, utom smink. Jag har smink men inte det rätta sminket! Men hoppas att man kan låna men hade helst velat haft mitt eget .. det är annars om jag får gå ner på stan och köpa innan? Vet ju inte hur mkt pengar jag har ... nja det får vi se hur jag gör.

Sitter vid TVn för tillfället, men som vanligt är det inget bra att se! Är så tråkigt. Funderar på om jag ska spela lite Sims för att få tiden att gå.
Får se om jag hinner uppdatera om ikväll, för efter det ska jag till "Indianen" som fyller 18 idag ;P Grattis Amanda! <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0