23 November - 13.45

Då var det söndag igen och det enda man gör är att slappa hela dagen. Steg upp ur sängen runt 11.00, Johan gjorde lite varm oboy till mig medans jag gjorde mig en macka. Vi gick ner och satte oss vid TVn lite och sedan gjorde jag mig iordning. Så nu sitter vi vid varsin dator som vanligt ;P Johan har varit snäll och bränt ut Honey till mig! ;D Så har kollat lite på början av den, kollar resten ikväll. Var ett tag sedan jag såg den :)

Kl 16.10 ska jag med bussen till Björnsholm där jag blir hämtad av mor så jag kommer hem ;P Har inte varit hemma sedan Onsdags ;P Måste tvätta lite, haha. Måste även börja plocka bland mina saker lite. Jag hoppas också jag hinner hem till 17.10 så jag hinner se Greys Anatomy, men det blir nog precis eller några min senare ;P Vill ju ha alla säsongerna!
Snart Jul, men det är mkt dyrt jag vill ha ;P

Men uppdaterar lite mer när jag kommer hem :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0