24 November - 21.03

Usch säger jag för Måndag! Imorse var jag så jäkla trött, ville verkligen inte gå upp! Men mor kom och väckte mig vid kl 6.
Det blev lite sent igår då jag satte mig vid datorn, långt över 12, så allt jag gjorde då var att starta Honey att somna till.
Varför det blev så sent var för att först kollade jag på DaVinci koden och efter det tog jag något att dricka och pratade lite med mor.

Imorse var det ju då nästan snökaos! Tyckte iaf jag ;) Jag vill verkligen inte ha snö alltså! Usch för det också :( Så bussen blev sen imorse, när jag steg av utanför Johan så var den 8.20! Och då börjar jag ;P Så sprang in och hämtade Johan och traskade iväg till Körskolan i snö vädret. Det var iaf inte många på den lektionen, runt 7 stycken kanske. Sedan gick vi hem, jag somnade ca 30 min, Johan väckte mig för vi skulle gå till skolan, för jag vägrar cykla i sånt här väglag ;P Så det var bara att gå.

I skolan mötte jag på Matilda och vi gick och åt. Vid kl 11 var det en Julshow med Ny Generation. Helt okej show men jag börjar bli trött på jesus kristus pratet ... I början av showen visade dom barn från Afrika som hade det svårt, och då sjunger dom om hur underbar och vis gud är! Det är han väl knappast om han låter barnen lida .. jag blir så trött på allt detta, så inga mer kommentarer om det.

Efter det började vi iaf jobba med vårat projektarbete. Förra veckan skulle vi sammanställa enkäterna, men jag var ledig på måndagen och sjuk på tisdagen, och Matilda var ochså sjuk på Tisdagen så det blev ju inte alls mkt gjort, så vi började idag ist :) Har fått ganska många bra svar faktiskt, kul att folk ibland kan ta saker seriöst.
På Nutida konsten var det ju fördjupnings arbetet som gällde, så har skrivit ut fakta som jag ska jobba med, arbetet ska vara inne på Måndag.

Efter skolan tog Johan och jag lite mat, kollade lite på TV och jag bytte om till danskläder, har inte varit på måndags lektionerna på 2 veckor! Så det var på tiden :) Men jag kom ju då också på att Annika opererade axeln förra veckan så hon skulle ju inte hålla i lektionen, så jag visste inte vem som höll i den då. Men jag åkte med Johan till Bowlingen och gick sedan därifrån till Stefanhallen. Jag var först på plats men det kom sedan endast 3 personer till, så vi var endast 4 personer ;P Så vi körde igenom det vi gjort och gick sedan hem, så vi var där iaf 40 min. Så jag gick tillbaka till bowlingen och satt och pratade med Ronja i 45 min! Min stackars rumpa ;P

Till slut kom vi hem och då hoppade jag in i duschen, och efter det har jag suttit vid TVn med Johan.
Just nu är det 2 ½ men ;) Men tänkte lägga mig snart. Vi ses imorgon ;P

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0