25 November - 23.45

Som varje Tisdag började morgonen med dans - Street. Tro mig, det kändes att man inte dansat på 1 vecka! haha.
Andra danspasset använder vi till att lära ut våra egna danser till 1or & 2or som då ska vara med i våran slutproduktion. Ser fram imot den faktiskt, ett roligt tema ;P

Lunch, PA 12.15, det var endast jag och Richard idag, men eftersom Matilda har mappen med enkäterna blev det ju tyvärr inte så mkt gjort, vi pratade om en massa annat mellan himmel och jord. Vi kom t o m 20(!) min försent till Svenskan ;P så kan det gå. Sedan var den skoldagen slut. Jag gick hem till Johan, kollade på Smalville och Top model och så kom Johan hem. Hade ju tänkt att gå en sväng på stan idag men jag hade ingen lust att ge mig ut i halkan! Snö försvinn!! Men kom gärna tillbaka till Jul ;)
Johan och jag ska ist gå ner imorgon :) men får se hur mkt man får gjort då, han är lite små seg att gå på stan med, som dom flesta killar ;P

Runt kl 19.00 kom iaf mor och hämtade mig, vi åkte till Hemköp och handlade lite. Plockade upp sis 19.30 vid Centrumgården där hon haft danslektion och åkte sedan hemåt till Källvik. Tog oss lite mat(förutom jag som ätit hos Johan) och kollade sedan på House kl 21.00, såklart lika intressant som alltid ;)
Började känna mig lite trötter så gick upp, när jag öppnade dörren till mitt rum såg det förjävligt ut så plockade bort allt skit från sängen och lite. Och nu sitter jag här ;P Har Johan på axeln(tele) som inte säger så mkt ;P
Och imorgon har jag sovmorgon! WOW! Som jag inte har alls i veckan annars, börjar 8.20 varje dag, så gissa om jag sover ut på helgerna ;P Men ska lägga mig nu, känner mig jätte trött!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0