27 November - 16.26

Jag har ont i magen! Denna jäkla mensvärk alltså! Tar ju kål på en ;/ Har haft ont sedan imorse, har tagit tabletter men det hjälper inte så mkt. Lite jobbigt att ha magont medans man dansar.

Dagen har väl varit bra men den är lite seg med tanke på att man har ca 3 timmar håla mellan lektionerna, inte så kul. Men nu är jag iaf hemma och tittar på Top model ;P
Ikväll ute på stan händer det iaf lite saker! Tjejkväll till kl 21, dvs alla affärer är öppna till 21 ;) Jag hade först ingen aning om det men hade fått sms från VeroModa att det var Sex and the City kväll, så när jag skulle höra med Matilda om hon hade lust att följa med fick jag höra att det var tjejkväll över hela stan ;P Nice nice.
Så får se när dom hör av sig :) Tänkte jag skulle börja lite med Nutida konsten innan.
Uppdaterar lite senare ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0