27 November - 22.29

God kväll på er! Tjejkvällen ute på stan var kul ;P Gick runt lite med Matilda och Alexandra, inne på Västerport var det tipspromenad, 1 fråga i varje butik. Våran Västerviks kändis stog i kassan på Lindex också ;P hehe.
VeroModa var det ju då Sex and the City kväll med levande skyltdockor som satt i butiken. Man kunde också vinna SATC-boxen genom att fylla i ett frågeformulär och sedan namn och nummer. Tror ändå att jag svarade rätt på alla ;) Man kan ju hoppas att man har lite tur.

Runt kl 20 gick jag hem till Johan som undrade var jag höll hus när han kom hem ;P När han ringde var jag bara några meter från hans hus och då ville han gå till Coop. Så vi gick dit, handlade lite snacks(fy Amanda!) och gick hem för att kolla på Medium. Nu ska vi strax lägga oss, börjar känna mig lite trötter faktiskt ;S Imorgon är det ju Digitalt skapande som gäller(trååkigt!) sedan är det Bilkörkortsrteori. Jag hoppas att man kanske kan få tillbaka proven så man får se hur det gick! Men idrottarna har väl varit sega på att göra provet som innan. Sedan får jag se hur jag kommer hem till Källvik ;P Mor skulle kanske komma in för att göra lite ärenden och så hoppas jag att hon är med checken för mina studiepengar som jag inte fick in förra månaden ;P Då har jag faktiskt pengar att handla julklappar för! Det är bra ;P

Men nu blir det sängen för att få sin skönhetssömn ;)
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0