28 November - 00.21

Så är man åter igen ute i skogen ;P Jag har plockat en massa i mitt rum hela kvällen för att få ordning på allt till imorgon. Jag har fyllt 5-6 väskor med kläder!! Trodde jag aldrig ;P + att jag har lämnat kvar en massa i byrån. Så där ser man ;P jag som annars tycker att jag inte har något som passar. Men jag börjar bli lite trötter nu ;P
Tänkte somna till Sagan om dom två tornen, jag fick en sådan lust att se den. I förrgår pratade jag med dans 3orna om trilogin så vart jätte sugen på att se dom! Såg ju 1an för någon vecka sedan så kollar in 2an nu. Det är ju bara det att dom är så långa .. men det är det värt ;)

På tjejkvällen på stan igår blev det inte att jag köpte något ;P Kände att jag inte hade pengar till det, måste ju spara till julklappar ;P Men förut när jag lyfte på lite saker på min hylla hittade jag 500 kr som jag fick på min födelsedag! Måste ju säga att det är riktigt duktigt, jag gömmer pengarna för att ingen ska hitta dom så hittar jag dom inte själv! haha, så det kan gå ;P Så dom ska jag ta till Danskläderna som kommit ;P En balett-dräkt och mjukisbyxer ;) Men tror det kommer gå på runt 700 kr så får nog ta ut lite extra ;/ men men.

Dagen har varit helt okej, imorse hade jag bara ingen lust alls att stiga ur sängen! Fy alltså ;/ men det var bara att dra sig upp och hoppa in i duschen. Digitalt skapande som första lektion då, fick ganska mkt gjort på filmen vi ska göra själva. Bara nästa fredag kvar så ska den vara klar, men det ska nog gå ;) Sedan var det Bilkörkortsteori, och som jag hoppats så fick vi tillbaka proven ;P Jag fick ännu ett VG, känner mig nöjd ;D Även Johan fixade sig ett ;P
Efter det gjorde vi inte så mkt, när vi varit hemma ett tag så fick jag denna jäkla mensvärk igen! Så la mig i sängen med täcket på magen för att hålla magen varm. Låg där 1 timme, och precis när Johan och jag tänkte göra oss lite mat ringde mor för att förbereda mig på hemfärd. Men det tog ca 2 timmar innan vi kom iväg ;P Vi skulle till nya lägenheten och hämta nyckeln och lämna lite saker, men gamla ägaren var inte där så vi fick åka dit dom flyttade ;P Sedan lämnade vi in lite saker på Röda korset och åkte sedan till lägenheten. Sedan åkte vi för att handla lite mat och tanka, sedan var vi påväg :) Väl utanför Gamleby kom jag på att jag skulle vara på Luciaträning kl 18, men det var ju kört ;P Kl var då ca 18.40. Så ringde till Linnea när jag var hemma för att kolla vad jag missat, men det var inget speciellt. Vet inte riktigt om jag ska vara med iår ;/ Samma dag då det är i kyrkan är vi bjudna till kusin Hanna i Misterhult, så det skulle bli lite stressigt ;/ så får se hur jag gör. Tog sedan lite mat, plockade på rummet, kollade på film med mor och nu sitter jag här.
Men känner att jag ska göra det sista så jag kan lägga mig sedan :)

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0