3 November - 22.11

Då var det måndag igen, Höstlovet är slut och man är tillbaka till skolan. Och man har redan en massa att göra!! Imorgon är det Muntliga nationella i Svenska, jag tror jag håller på att få panik! Jag verkligen avskyr att prata inför klassen, känns som det finns många lite smartare personer som bedömmer en för sig själv.. man känner så ;P I 5 min också! Jag är så nervös att jag mår illa alltså .. inge kul :/ men jag tycker ändå att jag har lyckats få ihop en text men jag vet inte riktigt om jag tror på den ;S Jag redovisar som nr 4, det är ju rätt skönt att man är tidigt så man inte sitter och tänker på hur andra har gjort osv.
Så det är ju positivt :) Lika bra att få det gjort liksom.

Ikäll var det informations kväll också, för Bild och Dans. 9or som kollar in olika program för att veta vad dom ska göra med sin framtid :) Var bara jag, Richard och Jennifer där av oss 3or, alla 1or var där för att dansa lite i Aulan, som vi hoppade med en liten stund ;P haha, det var kul, första gången vi dansade ihop med 1orna ;P lite kul.

När jag kom hem kände jag att jag fått en riktig huvudvärk, så tog panodil och la mig lite. Somnade en stund tror jag också ;P Sedan gick jag och Johan ut en sväng med Shiva :) kallt är det ute men det är  ganska skönt att komma ut lite.
Men nu har vi lagt oss i sängen, jag ska läsa igenom svenskan någon gång till och sedan ska vi väl sova :) är lite trött alltså, var jätte trött imorse så! usch usch, har ju nyss börjat skolan ;P

Natti på er!
Kanske lägger in bilder från helgen imorgon ist, glömde ju kameran hemma förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0