7 November - 16.00

Äntligen Fredag! ;P Slutade skolan för ca 3 timmar sedan, har varit med Johan och bara slappat framför TVn :)
Nu är han till Gymnasiet för att spela in instrument till kören, när han sedan kommer hem väntar vi på att sedan åka hem till Källvik :) vet inte riktgit hur vi kommer hem, blev lite krångligt ;P Jag hade tänkt ta bussen vid kl 14, och då var det inte på tal om att Johan skulle med. Men när vi sedan pratade om det så skulle ju han spela in så då fick vi åka senare. Då tänkte vi ta bussen 16.55 och bli hämtade i Björnsholm. Men som vanligt när man planerar saker så blir det problem ;P
Far åkte redan ikväll och Daniel och Anneli åkte med. Och mor slutar inte förns 19.30 ;P Så vi ska kolla med Johans föräldrar om dom kan skjusa oss till Gamleby, typ, så att vi möter mor där :)
Hade ju förstås varit skönare att vara hemma tidigare, men men .. så får det bli ibland.
Så medans Johan är iväg sitter jag här och kollar på TV ;P Smalville på 6an ;P sedan är det ju Top Model på 3an. 
Så jag har ju något att göra medans han är iväg :)

Jaa, och i förrgår köpte jag Sex and the City filmen! Johan och jag var på Willys och jag kunde inte motstå ;P haha.
Så nu är det bara sko-boxen kvar ;)

Igår fotade Tony mig och Anna ;P Anna ville ta bilder med mig där vi dansar i röd korsett och svarta leggins! Helt galet xD
för att vi skulle få mer inlevelse i att dansa hade Tony brännt ut en skiva med en massa musik som vi kunde dansa till ;P
Men riktigt kul var det! Vi höll på från 16.00 till 17.35 ;P Lär ju bli intressanta bilder ;)

Men skriver lite mer när jag kommit hem sedan ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0