9 November - 18.37

Söndag kväll, sitter hemma i Källvik och vid min egna dator ;P Så ska det va! Kom nyligen hem från Farmor & Farfar i Västervik :) Fars dag idag ju ;P Så vi firade far hemma hos hans far ;P hehe.
Men jag missade ju SJÄLVKLART Greys Anatomy! Jag blir så arg alltså! Dom har lagt avsnitten/repriserna på heelt fel dagar och tider!! Blä ;P haha.

Vi ska väl ta och äta snart här hemma, blir väl att sitta vid TVn resten av kvällen ;P vi är en sådan TV nörds familj om man ska säga så, har jag kommit fram till ;P men men, är det Söndag så är det, då sitter jag alltid klistrad vid TVn och kollar repriser på 5an, men inte idag tyvärr ;P


Fick bilder av Tony idag från i Torsdags! ;P Den vart riktigt snygg!



En på mig också ;P






Men nu är det mat ;P
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jättefina kort. :D

2008-11-09 @ 20:29:33
URL: http://www.holmen-blogg.com/
Postat av: Klingan

Du har ett kanon ansikte för bilderna :) You go girl:D

2008-11-15 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0