9 November - 22.20

Kvällen blev som jag trodde, man hamnade framför TVn med några i familjen ;P Men det positiva är att det är en bra film ;)
Hemma Bäst med Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey.Än är den inte slut!

Jag känner mig för tillfället lite små nere. Känner att jag inte är alls nöjd med mig själv och saker omkring mig.
Jag vill känna på nya saker, skaffa nya saker .. Vill bara ändra på mig, på allt. Är bara helt trött på mig själv!
Men var ska jag börja? Måste ta ett första steg för att sedan komma framåt. Men det fixar väl sig .. vill bara att det ska hända något i mitt liv! Ingenting händer, allt står bara still, alltid likadant. Ska väl inte sitta och grubbla för mkt, annars blir jag väl tokig ;P

Men ska se klart filmen nu :) Sedan blir det sängen, funderar på att somna till High school musical 2. Såg ju inte klart den eftersom datorn pajade ;P så nu kan jag ju se klart den! Nice nice ;P

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ta det lugnt, det kommer snart att gå fort och ske många och mycket förändringar. Var så säker.



Du, du sover inte än. Jag hör visst mummel ifrån andra sidan väggen.

2008-11-10 @ 00:10:01
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0