Bilder från Höstlovet!

Första dagen på Höstlovet (måndag) var jag och Johan med David och Matilda ;P Dom gjorde hemmagjord pizza medans jag och Johan köpte färdiga på Coop att bara värma på ;)




Blev ju lite små sjuk på lovet ;P Tittade då mkt på TV, och som sällskap hade jag Roxy <3




På Onsdagen åkte jag till Linköping med Matilda, Anna, AnnaG och Carro(tror jag hon kallades ;P)
Blev lite inköp.










På Torsdagen åkte jag hem till Källvik, 1 dag kvar till 18 års dagen!
Willevinken <3




Fredag 31 Oktober, jag blir 18!
Först lite folk hos oss, sedan bar det av till Linköping för att festa i brorsans och Annelis lägenhet och sedan ut på nattklubb!




Murre höll mig sällskap lite på morgonkvisten.




























På Lördagen firade Johan och jag 1½ år :) <3
Vi var och åt på China, sedan var det fest, Halloween fest förstås ;)







Blev lite "Elak" Sanning & Konka ;P
Joanna blev Smiskad av Adrian ;P
Minna skulle gnugga sig mot alla med spelare.
Tony skulle dricka sprit från Adrians navel.
Kasper fick en lap-dance av Tony ;P
Adrian skulle låtsas suga på en banan, men det fick bli en flaska ist ,P
Mer hände som jag inte tog kort på.













Och det var alla bilder från Höstlovet! Hoppas ni finner nöje med dom ;P haha.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Läckra inköp. Vem körde?



SKit kul fest, grattis syrran och snygga kort! Haha



Den där andra festen lät ockå bra kul ;)

2008-11-12 @ 20:56:08
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0