1 Oktober

17 månader idag Älskling <3


Saknar pojken <3




Dagen har väl varit bra tycker jag. Man var väldigt seg på att gå upp imorse, mörkt och disigt. Men upp kom jag iaf till slut.
Jag var helt slut efter dansen idag, efter allt swingande ;P Har träningsvärk i nacke, armar och ben sedan igår ;P så det var lite kämpigt på swingen, mycket hopp!
Sedan blev det att stressa iväg till kören. Men när man kom dit är det nästan fullt överallt, och man känner sig dissad av musikarna. När man så gärna vill lära sig alt-stämman så hör man inte när alla sjunger ihop hur man själv ska sjunga. Musik altarna sätter sig längst fram och man hamnar själv längst bak, men aja, så är det ;P kämpa!

Efter det åkte Johan och jag till Willys och handlade in ingredienser till en maträtt vi tänkt att vi skulle testa. Platt pasta med räkor, kronärtskocka, persilja och vitlök. Lite vin också ;) Väldigt gott blev det iaf ;D

Klockan 20 var det Top model som gällde! Final ju! Men det var riktigt tråkigt att Fatima åkte ut, det var ju henne jag höll på!! Så när det bara var Whitney och Anya kvar så var jag inte helt säker på vem jag tyckte skulle vinna. Men Anya var den som gjort bäst ifrån sig, och med sin härliga energi ;P Men när dom gick på podiet så var det ju självklart Whitney som ägde! Så det var väl helt okej att hon vann :) absolut! Vem som helst förutom Dominque som jag bara inte tålde!

Men nu ska vi väl ta och lägga oss snart. Börjar bli lite trött och så känner jag att jag klarar inte av att vara uppe mkt längre till, min kropp är så utmattad. Det är mkt jag tänker på nu för tiden och jag vill orka hänga med och försöka hålla humöret uppe. Jag blir inget annat än ledsen och arg nu för tiden. Det är allt och alla, inget känns bra. Jag känner mig så låst ...

Men natti på er! ;P

Kommentarer
Postat av: Annie Matilda Anderot

Om du kommer ihåg att be mig, så paxar vi plats åt dig! Vi dissar daj inte, men du har aldrig påpekat de till oss och då är de inte så lätt att veta. Höhö ;)

Puss på da!

2008-10-01 @ 23:12:03
URL: http://anniematilda.wordpress.com
Postat av: Daniel

Det lät som en intressant marätt. :P



Gratulerar!

2008-10-02 @ 03:41:14
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0