10 Oktober

För tillfället känner jag mig inte så glad, bara nere, trött, ledsen arg. Orkar inte prata om det .. vill inte prata om det.

Dagen började iaf med Digitalt skapande, vi fick göra en skällande hund och en bräkande get ;P

På Bilkkörkort teorin har vi börjat med grupparbete, så behövde inte gå till lektionen, fick jobba hemma.
Så vi cyklade hem och tog oss lite mat :) Tog det sedan lite lugnt tills jag skulle möta Anna vid Åhlens.
Anna och jag tog oss en sväng in på H&M och sedan en fika på Kaffé Kannan ;P Där satt vi ett bra tag och pratade om allt.
Runt kl 17 åkte vi hem åt varsitt håll, så man blev ensam hemma hos Johan som var iväg.

Så har suttit lite vid datorn, tagit det lugnt. Tog sedan en promenad med Lena och Shiva ner till kvännarn osv. Det var riktigt skönt att komma ut lite. När vi kom hem beställde vi mat, åt och hämtade sedan Johan.
Nu sitter vi och gör ingenting, är väl mitt fel. Sitter ju bara och surar och skit. Är så trött på allt! Orkar inte alltså ..
Så blir väl att sova ... även om jag bara vill ut och hitta på något. Är så trött på att bara sitta och inte göra ett piss! Jag behöver komma ut, träffa folk och annat. Känner bara att livet suger just nu ..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vänta bara tills din födelsedag, då ska vi ha kul!

2008-10-13 @ 00:35:04
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0