11 Oktober

Hallu!!
Det blev inte länge jag sov imorse som jag hade velat ;P Vaknade 8.15 och kunde inte somna om. Så kollade lite på TV och slappnat av lite.
Runt kl 10 steg jag upp för att duscha och göra mig irodning :) Ska försöka få tag på Killing och se om vi nu skulle hitta på något ;P Är ju ensam hela dagen annars typ ;P Johan är iväg och bowlar, och kommer inte hem förns ikväll. Vi ska kolla på Mamma Mia också ;D vi är ju lite sega som inte har sett den än!
Men ska göra mig klar :) uppdaterar väl senare vad jag hittar på för att få tiden att röra sig ;P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag skulle också vilja vakna så tidigt!

2008-10-12 @ 16:05:30
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0