14 Oktober

Har inte uppdaterat på 2 dagar ;P Men hände inte så mkt i Söndags, var hemma och tog det lugnt.
Och igår var det väl som alla andra måndagar, skola, hem, dans, men jag dansade inte igår tyvärr :/ kände att jag behövde läsa lite till Svenska provet som är nästa vecka. Jag känner att jag knappt hänger med.

Dagen har varit bra :) slutade för ca 30 min sedan, sitter hemma hos Johan, ensam som alltid ;D hehe needå, han spelar orgel och har sedan lite annat för sig. Mor, jag och syrran ska kolla på lägenheten kl 16, och eftersom det bara är några meter här ifrån så har jag inte så långt att gå eller stressigt ;P hehe.
Sedan åker jag med hem till Källvik :) Ska troligen stanna med mor i affären, hon jobbar ensam sista timmen så är lite sällskap och hjälper till :) Sedan måste jag göra Nutida konst frågorna! Kan ju egentligen göra dom nu, men har ingen lust, vill ha lite fritid ;)

Skriver lite senare vad som händer :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0