16 Oktober

"Lämna aldrig en kvinna ensam - snart får dom bara en massa ideér!"

Ännu en kväll jag sitter ensam hemma hos Johan ;P Han har varit borta sedan 17. Och jag har skit trist!!
Känner inte någon nöje med att kolla på Simpsons heller :/ Och ingen har tid eller lust att gå ut en sväng med mig :(
Så får sitta här och ruttna. ;P

Dom här 2 senaste dagarna har varit jätte konstiga och jobbiga. Både igår och idag på dansen har det gått skit dåligt! Jag hänger inte med ett dugg! Eller snarare kroppen som inte hänger med ;S Allt blir bara fel. Usch vad dålig man känner sig!
Blir så idiot på mig själv när det inte går som jag vill, blir så förbaskat arg ;P Och när det är något som inte går bra, går inget bra! Så jävla mkt i tankarna nu, orkar inte alltså! BLÄÄÄÄ!!!!
men men, får kämpa på på nytt nästa vecka. För imorgon är det äntligen Fredag! Så sköönt! Ska hem till Källvik, Johan ska med också för en gångs skull, men ska hem igen på lördag morgon för att Bowla. Så är det.
Jag ska plugga mkt mkt mkt i helgen! Har både Nutida konst och Svenska prov nästa vecka, och jag fattar knappt vad det är vi ska ha prov på!! Jäkla virrigt allt ska vara hela tiden. Jäkla ismer skit! Orkar jag inte bry mig om^^ men men ...

Nu är det Family Guy, men det är ju så freakat! Kan inte se på det ibland alltså, så sjukt ... vill se något bra!!
Ge mig Sex and the City - boxen!!! Jag behöver riktig tjej humor!!!! Usch vad känner mig irriterad ikväll!
Blev arg förut idag också när jag fick veta att jag missade senaste Top model finalen(kl 16)! Den var igår! arg arg arg! Var ju så nyfiken på vem som vann :( Tror jag sett säsongen dom visar nu ... Missade ju Greys Anatomy igår också! Så är det när pojkvännen inte har 5an, världens bästa kanal!! Får väl kolla på Söndag då, inte samma sak men ..
Usch vad jag klagar idag! Det är bara inte min dag ;P Så är så jätte jätte glad över att det är helg imorrn! "Hallelujah"

Ne men .. ska väl hitta på något att göra ist för att sitta och klaga ;P Skulle haft min egen dator!! Då hade jag ju kunnat spela Sims ^^ Det fördröjer alltid tiden när man vill. Men vi ses ni!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0