18 Oktober - 23.00

God kväll! :)
För tillfället sitter jag hemma i Källvik och kollar på Beck - Monstret, med mor, syster och Johan <3
Vi förtjänar lite TV sittande efter den här dagen ;D Mor har ju då jobbat, jag har städat rummet, tvättat, diskta och plockat. Johan har ju bowlat ;P Matilda har ... inte gjort så mkt ;P varit ute med hunden. hehe.
Jag lagade maten idag t o m! Duuktig Amanda ;) När Johan kom hit igen, då han fått skjus hit av sin far, så hade dom med sig Shiva, så Roxy och Shiva fick leka lite :) Kul för Roxy att träffa lite andra hundar, hon får börja bli lite småvan vid det.

Jag känner mig jätte seg för tillfället ;P har varit full av energi idag men nu känns den som helt borta ;D Måste hitta på något för att komma igång lite!
Min dator är paj nu också!! Skiit! Det är typiskt alltså, jag lyckats alltid ut för problem med datorer! Jag ska fan inte ha dator xD Daniel försökte sig på datorn, som han alltid för göra eftersom han är dator - nörden/geniet i den här familjen ;D (som mest iaf ;) inget illa menat!) men vi kom inte fram till vad som var felet med den. men men .. ska testa starta den sedan igen, sitter vid Johans dator just nu :) har Wille halft i knät också, Data nörd nr 2 ;P
Har inte så mkt mer att skriva idag, ska väl kolla klart på Beck och sedan blir det väl att sova .. men fan! Vill ut och hitta på något! Det är så segt här ute, finns inte mkt alls att göra ute i skogen alltså ;P Man har ju börjat bli lite små mörkerrädd nu när man börjat bli van vid ljus när man är i stan, så vill inte gå ut om kvällarna xD så är det.

Men nu säger jag Godnatt :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0