2 Oktober

Goddagens! Torsdag idag och dagen har varit både bra och seg. Dagen började ju då med att jag försov mig ;P
Jag vaknade 8.24 så det blev att med snabba ryck cykla till Dansen. Sedan var det ju 3 timmars håla, som då inte är så jätte lockande. Jag var hemma hos Johan på hålan, duchade, gjorde mig iordning och kollade på Toy Story ;D haha älskar filmen! "Buzz! Du flyger!"  "Nej, snarare faller - med stil." Jag bara älskar Disney!

Klockan 14 cyklade jag till skolan för att hitta Annika, skulle prata om en sak med henne men hitta jag henne? Nej ;P så gick runt med Matilda och dom andra lite innan klockan blev 14.45 då svenskan börjar. Seg lektion såklart ... Prat om muntliga nationella proven .. Usch!! Vill inte ha muntligt :( blir alltid så dåligt. Men lektionen tog snart slut och jag gick ut och väntade på bussen som skulle ta mig till Björnsholm där far skulle hämta mig :) Sedan blev det lite ärenden innan man kom hem.
Väl hemma gick jag ut en sväng med Roxy i höstvädret.






(Bilderna är tagna av min dåliga mobil, så inget klagande ;P)

Sötisen och jag lekte lite när vi kom hem. Helt utmattade gick vi sedan in.
Efter det har jag suttit vid datorn lite, kollat på 2 ½ men, Old Christin och Vänner.
Samtidigt har jag bränt lite skivor ;D 4 Håkan Hellström album!
Älska Håkan Hellström! Har även bränt ut ett av Gwen Stefanis album.

Ska sätta mig med mor framför TVn lite ;P som varje kväll jag är hemma, typ. Någonting bra som man kanske kan se på. Sånt som märks ;P

Imorgon blir det staden igen. Sova hos Johan till Lördag och sedan åka hem. Får se vad man ska hitta på i helgen.
Men vi hörs igen ;D
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var jätte bra bilder.



Såg du när sonen i 2 ½ men skulle sjunga till Queens Bohemian Rapsody? Fy fan vad jag garvade. Hörde det lite i bakgrunden.

2008-10-03 @ 00:01:23
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0