20 Oktober - 22.52

Jaa, då var det måndag igen. Helgen gick fort men också långsam ;P Johan har ju varit hos mig hela helgen, så det har ju varit mysigt ;D Och som sagt, min dator är paj så har det lite små svårt att komma och uppdatera bloggen, men jag kämpar så gott jag kan! Är ju hemma hos Johan ikväll så sitter ju vid hans dator :) så det är ju bra.

Igår (Söndag) slappade vi bara typ ;P men runt kl 18 tog Johan och jag våran joggnings tur som vi så länge har pratat om! Jag SKA bli nyttig och smalare! + så måste jag träna upp konditionen till våran Dansföreställnig vi ska ha till våren! ;D Nu när vi dansar dom danser vi ska ha med är man heelt slut! Så måste börja kämpa ;) Men det känns bara bra.

Idag(Måndag) har dagen varit lite annorlunda ;P Kom hem till Johan ca 14.30, vi tog oss lite mat, slappade och sedan skulle jag vara till skolan 16.30 för att fika och se på film med Bild 1,2,3or och Dans 1,2,3 ;P Richard gick ju då innan filmen eftersom vi har dans vid 17.40. Vi gick tidigt för att Richard skulle visa vad vi gjorde förra veckan, då jag inte var ;P
Sedan pratade vi lite, och när klockan började närma sig halv gick vi ner och mötte våra andra dans kompisar ;P
Dansen gick bra ;D Känner att jag har missat lite, men sånt händer ju när man behöver timmen till att plugga. Som jag egentligen skulle behövt idag!! Imorgon har vi prov i Svenska B och jar har kämpat på min lediga tid med  att plugga så mkt som möjligt ;P ska kolla igenom det sedan för att ha lite koll.
Så imorgon blir det skola, prov och sedan åka hem till Källvik för att plugga till nästa prov! Nutida konst, men det som är bra är att det handlar ungefär om samma sak :) men men, börjar bli lite trötter så ska lägga mig nu!
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ska fixa din dator, jag lovar. Bara lite stressigt senast...



Kör hårt med träningen och pluggandet.



Kram

2008-10-21 @ 03:18:47
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0