21 Oktober - 15.40

Och då var Tisdagen snart över ;P Dagarna går fort alltså! Kan inte sluta kommentera det ;P
 Dagen började ju då med Dans, Street och Imp & Komp, på imp & komp skulle vi redovisa en massa, en ind övning och en liten slinga som vi var 2-2 på. Det gick väl bra, förutom att när vi skulle redovisa slingan så skulle Annika filma också, och jag tappar SJÄLVKLART bort mig! Så typiskt alltså, vi dansade först en gång utan att hon filmade, pch det gick skit bra o så går det skit när hon filmar. Riktigt typiskt. Nu har vi en ny uppgift, vi 3or ;P 2orna ska ju till Kina. Vi ska göra en koreografi tillsammans med låten
You could be happy av Snow Patrol, den är så underbart fin!

Sedan var det lunch och Projektarbete, träffade Per och berättade lite vad vi gjort den senaste tiden och visade enkäten vi gjort. Men självklart ville han ha lite ändringar ;P men det är ju bra att han kommer med lite annat, många saker vi inte tänkt på heller. Resten av tiden pluggade ja till Svenska B provet!  Som det inte gick bra på förstås. Blir galen alltså! Som jag kämpade :( men aja, försöker att inte tänka på det nu.

Nu sitter jag hemma hos Johan, ensam ;P han är och spelar piano :) Jag skulle egentligen sitta på en buss nu, men eftersom syrran konstigt nog är i stan och ska ha med sig pojken hem väntar jag och tar en buss senare. Så är det ...
Men sitter och kollar på Smallville, intressant ;P efter det är det Top model ;P Och ikväll är det House!! YEEEYYH!!!
Så ikväll har jag något att se fram imot ;D Men har ju ett jäkla prov imorgon också! Nutida konst, bara tråkiga saker ;P

Måste ju bara påminna att det endas är 10 dagar kvar tills jag fyller 18 ;) Nice!!

Nae, ska kolla vidare på Smallville nu ;P Vi ses imorgon igen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0