23 Oktober - 16.52

1 dag kvar till Höstlovet! Nååågot skönt! ;D Ska ta det kugnt hela veckan, förutom att det är lite arbete från skolan jag måste göra :/ alltid något men skit samma! HÖSTLOV! Jag fyller ju också om 1 vecka ;) nice nice.

Kom nyligen hem efter att följt med Johan till bowling hallen för att sedan lämna honom där ;P Så nu sitter jag ensam hemma hos fam Larsson, kollar på Top Model och sedan ska jag skriva in lite i projekt-loggboken som ska lämnas in imorgon ;P

Har bara 1 lektion imorgon också, Digitalt skapande. Sedan ska jag, om jag nu måste, dra ner Johan på stan för att hitta nya skor till han! Det här går inte längre ;P Skorna han använder nu har han ärvt av sin bror, och har haft dom över ett år och dom är heelt paj! Hål och sulan håller på att åka av ;P Så nu måste vi hitta något. Sedan vill jag till Nordiska. Såg reklam idag om att dom har 30% rea på dekorations saker och annat kul ;D Sedan åker jag hem till Källvik :) Får se om jag åker in igen på Lördag, Johan ska spela bowling mot sin Far så det skulle ju vara kul att titta på. Så får se lite :)
Får se om brorsan kommer hem i helgen så han kanske kan hjälpa mig med min dator? (A) Datorn är ju min lilla ögonsten <3 haha.

Vi ses snart igen!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0