24 Oktober - 23.45

Äntligen Fredag! Nu är det Höstlov! Hallelujah! Sitter hemma i Källvik ikväll, har kollat lite på TV med mor och far, på
Fredag hela veckan, vid IDOL gick jag upp och spelade lite TV-spel ;) alltid kul! För IDOL suger iår, inte någon som är jätte bra alls på att sjunga! Till det åt vi Fruktsallad ;D mums!
Men nu sitter mor och jag uppe vid TVn, mor kollar på Svensson, Svensson medans jag sitter vid hennes dator och nördar ;P Och nu ringde Johan som precis kommit hem, och jag är typ helt osocial medans jag sitter här och skriver ;P
Ska fortsätte spela TV-spel sedan tror jag xD Har ingen lust för att lägga mig ännu :) Har börjat nytt spel på Zelda - Ocarina of time. Nice ... måste ju hitta på något nu när jag inte har min dator! bäh! vill ha min musik och mina filmer :(
Men nu ska jag vara lite social mot Johan och mot Mor :) Fast hon lär väl somna snart, Far har ju redan gjort det.
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Yeah Zelda! Det bästa av alla de spelen dessutom :P



Jag kommer nog hem imprn så jag kan hjälpa dig med datorn lite bättre.

2008-10-25 @ 12:36:13
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0