27 Oktober - 17.47

Moorsning! Im back! ;) Och just nu är jag både jätte glad och jävligt arg! Det glada är att jag åkte in med far idag till Elgiganten där jag fick välja ut en digitalkamera i 18års present! Fick även en kamera väska och minneskort. AND IM SO HAPPY! Sedan åkte vi till Skokällaren för att möta mor och titta på skor såklart ;P Nu när vintern kommer(eller regnet) så behöver man lite bättre skor än tygskor ;P Så köpte min ett par svarta Reebok :)
Sedan släppte mor av mig hos Johan, där jag ska sova inatt. Men just nu känns det som om att jag bara vill hem igen. Jag har ju då gått och blivit sjuk så är lätt irriterad på det ;P Snorig och hostar som faiken! Feber tror jag att jag har också, huvudet känns som bly verkligen! Mor och mormor är till Anna-Lisa i Oskarshamn, och på hemvägen ska dom in till Västervik en sväng, om jag mår lika dåligt då så tror jag att jag åker hem ..

Det är så mkt annat jag blir arg på också! Är så JÄVLA trött på att bli behandlad såhär! Vad faan har jag gjort er? Om något är fel, varför pratar ni inte med mig?! Jag känner mig så lurad Johan ...

Jag ska ju uppdatera min önskelista kommer jag ihåg att bror min bad mig ;)
Jag står fast med det mesta jag hade listat upp senast! Förutom att jag fått kameran nu ;) nice!
  • Sex and the City - Boxen
  • Sex and the City - Filmen (Är jag galen i Sex and the City?)
  • Olika Accesoarer
  • Kläder!!

Kommer inte på så mkt mer faktiskt ... Det är inte så jätte mkt jag önskar mig. Mest att det ska bli en rolig dag :) ska ju till Linköping på kvällen ;) Vara hos brorsan och Anneli! Nice! Om Johan följer med är en stort ? Han låter så tveksam ;S Aja, han gör som han vill ...

Men tänkte klä på mig lite ordentliga kläder och ge mig ut, blir så långtråkigt att sitta här ensam så länge ...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0