30 Oktober - 12.28

Heej på er! Det var inte igår ;) blir ju tyvärr att jag inte skriver så ofta här eftersom datorn är sönder :( just nu sitter jag hemma hos johan :) på hans dator då förstås. Det är en liten tråkig dag idag, inget roligt väder. Men roligt på ett sätt, eftersom jag fyller år imorgon! ;) nice nice nice! Hoppas på lite bättre väder då men man har ju hört något om att det ska snöa ;S det vill jag inte! Ska vara höst när jag fyller ;P

Igår var jag till Linköping med Anna, Matilda, AnnaG och Carro (tror jag hon kallades) ;P En heldag blev det! Riktigt kul :) lägger upp bilder senare kanske. Blev ju lite inköp också ;)
Gina:
  • Tunika
  • Vitt lång linne
  • Vita trosor
  • Chinos

IKEA blev det ett inköp också ;P En vit lampa med kvistar :) jätte mysig! Men bilder kommer ;)
Hemma i Västervik igen hoppade jag av hos Johan och sov. Åker med dom hem imorgon, lite tidigare innan alla gäster kommer :)

Idag tar vi det lugnt, kolla på TV/Film, ska nog kolla lite på Svenskan :S Annars lär jag inte komma någonstanns! Aja ;P
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va? Var du Linköping utan att höra av dig? Fyyyy ;)

2008-10-30 @ 13:33:45
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0