30 Oktober - 23.09

Det blev att jag åkte hem redan ikväll då va ;P Hörde av mor att brorsan skulle komma hem idag och då kände jag att jag ville vara hemma :) trodde syster skulle vara hemma, men sjävklart så sticker hon in till stan ;P
Så jag tog ju då bussen 17.45 till Överum, där Daniel skulle stiga av tåget, så jag fick ju sitta inne på 35:ans kiosk i ca 10 min!! HEMSKT! Vem har lust att sitta och vänta i Överum?! Hemska by ...
Men aja, till slut kom ju mor och syster och hämta mig ;P sedan åkte vi ner till stationen för att hämta Daniel och släppa av Matilda. Matilda steg på men ingen Daniel steg av ;P Det visade sig att precis när han var vid dörren så stängdes den precis framför näsan på han xD Så han hoppade av en liten bit ifrån, så det var ju lugnt ;P Så vi kom ju till slut hem, i övädret! Usch vilket väder det har varit idag! Var bara ute när jag skulle med bussen ;P Mår ju fortfarande lite dåligt, förskyld och så vidare. Envisas med att gå över ;P

Men nu sitter mor, jag och bror och kollar på Mumien :) jag sitter ju mest vid mors dator ist för att kolla men små tittar lite ;)
Blir väl TV resten av kvällen :) jag är ju sugen på att spela Zelda, men mor tycker ju inte om när jag spelar det ;) haha.

Åh, vill ha min dator!! Vill ju lägga in bilder från kameran ;P Från igår och så vidare. Men det blir väl någon dag :)
Imorgon fyller man ju 18 ;) lr ja, om 1 timme :) nice!

Men ska vara lite social med mor och bror nu :)
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0