4 Oktober

Igår vart det lite sent innan jag kom hem så det blev ingen uppdatering ;P men det kommer idag ist!

Första lektionen igår var ju då Digitals skapande, men jag gick ca 45 min innan vi slutade eftersom jag och Matilda skulle samtala med Estet Rektorn om vårt projektarbete. Han gillade vår idé och gav oss förslag på mer saker vi skulle göra, typ. Han babblade på rätt mkt ;P
Sedan var det lunch, äckligt ris! usch! Johan kom också och när klockan började bli mkt begav vi oss till trafikskolan för att ha lektion. Vi fick lite information om bilen och dens delar mm.

Efter det cyklade vi hem och tog det lugnt.
När vi varit hemma ett tag så ville Johan gå till Corner och äta, och med oss hade vi Jocke.
På Corner var det en man som satt bakom mig som Jocke trodde var en speedway förare, minns inte vad han heter ;P








När vi var klara där gick Jocke hem igen, och Johan och jag gick hem till Johan. Där satt jag och väntade på att Jöneryd skulle ringa och säga att hon kommit hem. När hon till slut ringde gick vi ner på stan. Jag, som egentligen bara skulle köpa ny mascara, hittade lite mer jag ville köpa ;P Så nu får det inte bli något mer! Fyller ju faktiskt år snart ;)




  • Vita knästrumpor från Åhléns
  • Mascara Lóreal Telescopic från H&M
  • Svart tunika från Veromoda
  • Lila tunika från Veromoda

Senare blev det filmkväll med brudarna ;P Jöneryd, jag och Tildis hade filmkväll i Jöneryds lägenhet.
Vi tittade på The girl next door, som jag inte kan få nog av att titta på!! Älskar filmen ;D
När den var slut beslutade vi oss för att gå hem. Det var rätt mkt folk ute också. Man ville inte gå för nära fjortisgängen.
Väl hemma väntade Johan på mig ;P Han hade inte mått dåligt av att jag varit borta iaf, hehe. Men vi gick snart och la oss och kollade på 28 veckor senare. Fan, vet inte varför jag ville se den!! Klarar fan inte av zombie filmer längre alltså ;D för det tog ett tag innan jag somnade.



Idag fick jag iaf sova länge. Klockan 11.50 vaknade vi och låg kvar ca 1 timme. När mor ringde och sa att hon var i höjd med Gamleby, någon gång, steg jag till slut upp och hoppade in i duschen.

Efter hon gjort sina ärenden ringer hon och säger att hon kommer och hämtar upp mig. Efter vi varit på Apoteket, försökt oss på att tvätta bilen vid AVIS och tankat, var vi till slut påväg hemåt.
Hemma i Loftahammar blev det ett stop hos Mormor för att lämna brunkräm som mor köpt till henne, men sedan åkte vi hem. Vi åt mat och satte oss sedan framför brasan med far. Men nu vid 20 ska vi kolla på Stjärnor på is, se om det är något att se på ;)

Jag lånar Johans digital kamera över helgen ;D är så sugen på en egen så lånar hans så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0