6 Oktober

Jaa, då var det måndag igen. Gudars va veckorna går fort nu för tiden! Och helgen! Kändes knappt som en dag ;P
Men dagen har varit som alla andra måndagar, började dagen med bilkörkorts teori, projekt arbete och nutida konst.

Men idag på bilkörkorts teorin var vi på Statoil, fick se hur man byter däck, bilens vätskor och så fick vi göra en säkerhetskoll, det var jag nervös över för jag har aldrig kört och då inte använt spakarna till ljus och blinkers ;P så jag frågade ju då om hjälp hela tiden ;D men så har vi ju också jobbiga idrottare som är med, uschan bluschan! Men det var snart gjort och Johan och jag cyklade hem, slappade lite innan vi skulle till gymnasiet.

projekt arbetet stog det på schemat att vi skulle ha Brainstorm, men vi ska ses imorgon kväll hemma hos Rickard och jobba ist, så idag tänkte vi fortsätta med eget arbete. Jag hade köpt överstrycknings pennor ist för att kladda en massa på mina papper, men då var det ju så att pennorna inte funkade!! Gaah! Alltid något ;P men sedan kom Nea och Carro och höll oss sällskap. Vi pratade om lite allt möligt ;P skojsigt!

Nutida konsten var trist, som vanligt. Man försöker hänga med, men man tappar snabbt uppfattningen om vad läraren pratar om ;P

Påvägen hem tog Johan och jag en sväng in till Willys och köpte lövbiff som vi tänkte äta idag. Ikväll var det ju Dans och det var kul och helt okej, var ju inget förra veckan. Pratade med Annika också om vad som pågår just nu, viktigt att dom vet, humöret går ju upp och ner.

Nu sitter jag och kollar på 6an med Johan ;P Komedi kväll ju! Så har precis kollar på 2 ½ half men som är så jävla bra!
Charlie är så skön ;P men nu blir det My name is Earl från sängen tror jag :) jag har blivit så trött av mig, så det är lika bra att vara i säng tidigt :)

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: amanda

Men var glad att du orkar vara vaken en hel dag :)

Istället för att sova bort tre timmar efter skolan :P



Loooooove yoooouuu..

2008-10-07 @ 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0