7 Oktober

Dagen började med Street och en trött Amanda ;P haha. Men det gick bra, kämpade på med tanke på hur fort det går ;P
Imp & komp pratade vi dans 3or om torsdagen, vad vi skulle hitta på för 1orna ;P Det gick jätte bra och vi kom överens allihop hur vi ville lägga up kvällen. Pratade även med Isabell(street läraren) och med dans 3orna hur det ligger till med familjen. Dom var väldigt stöttande och det kändes jätte bra att dom vet.

Projekt arbete var det ju då sen, men som vanligt på tisdagar så får vi inte så mkt gjort ;) Men eftersom vi skulle ses ikväll så bestämde vi oss för att göra det mesta då. Sedan var det Svenska, triist! Pratade om proven vi ska ha m.m. Orkar inte svenska längre alltså^^

När svenskan var slut var det foto dags med Tony ;D Han ska göra en "pin-up" kalender och jag fick vara med ;) Bilden får ni se när kalendern är klar. Men kul var det! Såklart lite små obehagligt i början, men när man väl börjar komma in i det börjar man släppa loss. Det kändes väldigt bra mot slutet :) Och nöjd är jag för resultatet! Du är så jävla duktig Tony! ;D

Efter kl 16 var jag hemma hos Johan igen, vi tog oss lite mat och slappade.
Kl 17.40 blev det att möta Richard och Matilda vid Gymnasiet. Vi ville kolla på Hassela föreställningen ;P Den är så bra! Satt och tjöt som jah gjorde i 1an ;P

Sedan åkte vi hem till Richard för att jobba med projekt arbetet ;P Vi vart klara med våran enkät som vi trodde skulle ta längre tid ;P och det var ju jätte bra ;D Vi satt vid varsinn bärbar så innan arbetet kom igång var det ju nätet som gällde. haha. Men det gick bra till slut, vi kom alla överens :) Det var väl muffinsen och chockladen som fick en att jobba ;)

Och nu är jag tillbaka hemma hos Johan ;P Ska lägga oss snart, är dö trött! Vart igång hela dagen tycker jag ;P hehe.
Sov så gott folk ;D
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0