8 Oktober

Imorse var jag väääldigt trött! Är så jäkla trött om dagarna, hänger knappt med ;P Så ska lägga mig alldelles snart, efter jag skrivit vad jag har haft för mig idag då.

Nutida konst började skolan med då, seegt. Vi skulle svara på några frågor Martin gjort, men eftersom internetet på skolan låg nere imorse så fick vi göra det traditionella sättet, slå upp i böcker. Någon fråga fick man ju svar på, man orkar inte riktigt sitta och läsa i en stor konst bok så tidigt på morgonen ;P

10,10 var det dags för dans, balett. Gick lite sådär ;P glömde bort hela tiden vad vi skulle göra!  Jätte vimsig ;P haha
Sedan var det äcklig skol lunch, pizza som brukar vara gott var inte alls god.

Sedan var det åter dans igen, Swing ;) Svängigt var det såklart, och jag kände mig ganka vimsig då med ^^ uschan.

Sedan var det ju bara att stressa till Körsången. Vi har 20 min på oss att duscha m.m innan den börjar, så det är lite stressigt. Gick faktiskt rätt hyfsat på kören idag ;D fick in stämman och kunde nästan det mesta utantill ;P duktigt Amanda^^

Efter skolan hade ju Killing och jag bestämt att vi skulle ta en fika, men det vart ju inget med det, tyvärr. Känns som om det altif blir så när vi bestämt något ;/ lite tråkigt. Skulle ju ha blivit kul. Bussen jag skulle åka med gick ju 17.45, och med tanke på att man slutar 16 så blir det ju inte så mkt tid tillsammans ;( men hoppas på att det blir någon annan dag :)

Bussresan hem gick bra, men när jag satte mig i bilen i Björnsholm slocknade jag xD är så jävla trött!!
Kom hem, packade upp saker, gjorde svenska och kollade självklart på Grey´s Anatomy! Ääääälska serie alltså, finns inget bättre ;) Det var bara så hemskt i slutet ... Ungdomarnas kärlek. En kille som skulle impa på en tjej också och hoppade ner i cement! Klant alltså, men tyckte så synd om han! Kompisarna ringde inte ambulansen förens efter 1 timme! Idioter! Fick också se på TV att House börjar nästa Tisdag!! YES! Mina Tisdagar är räddade ;)

Men nu börjar jag bli jätte trött och jag känner att jag inte är ett dugg social mot Johan som sitter i luren och sjunger ;) haha

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: amanda

Gumman jag spg hu trött du var imorse, så ville att du skulle ta e lugnt :) sa det till dig också.

vi ses snart <3

älskar dig mest..

2008-10-08 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0