9 Oktober

Morsning Korsning!!
Det känner jag att jag har använt hela dagen xD sociallt ;P
Dagen har vartit riktigt kul faktiskt ;P Var ju hemma i källvik till idag då, stiga upp kl 6 är inte längre min passion kan jag lova er ;P DÖ trött alltid! På bussen höll jag på att slumra till flera ggr, känns ibland lite pinsamt för det känns som om man har en massa ögon på sig ;P haha.

Hoppade av utanför Johan för att ta cykeln till skolan. Och dom första 2 lektionerna var ju då dans, och det gick väl bra ;P har bara lätt för att tappa koncentrationen känner jag.
Andra lektionen jobbade vi vidare med våran slutproduktion som går ganska bra faktiskt ;P tycker iaf jag. Vi har ett tema, vi jobbar med våra egna danser och fungerar bra som grupp när vi diskuterar.

Sedan var det lunch, och efter det blev det bastu! ;D vi dansare har ju sån håla på torsdagar så vi har börjat prata om att basta, och det var riktigt skönt ;P Man kände sig bara lite dum när man skulle äta, danskläder, svettig och ser helt förjävlig ut xD men aja, sånt som man får göra ibland ;P

Efter vi bastat ca 1h, cyklade jag hem till Johan för att duscha och göra mig iordning. Mötte Kasper på vägen som också var påväg till Johan, så det vart lite sällskap ;P

14.45 var det då Svenska, segt som vanligt men idag tyckte jag ändå att det var lite små kul ;P Anna(läraren) slappnade av lite, släppte loss ;P det var kul, hon brukar annars vara så stel och sträng.

Följde med Johan till Bowlinghallen sedan, köpte mig en macka och dricka för att jag var så hungrig ;P cyklade sedan till Willys för att köpa druvor för kvällen ;P Trivselkväll med alla dansare hemma hos Annika ;P
Det var skojsigt. Visade 1orna Dance Awards, pratade om våran föreställning, satte oss i grupper för att lära känna varandra lite mer, och självklart fikade ;P nice nice.
Sist blev det overall beställning, och jag som inte skulle köpa något iår, så blev det ändå ett par mjukis i ny modell ;P tunnare tyg och dö sköna! Billiga var dom också! Så så blev det ;P

Hade sällskap med Malin en bit på vägen, till SlipNaxos rondellen. Vi pratade om allt möjligt, tills vi kände att det var dags att cykla hem då 1orna kom ifatt oss ;P haha.
Så nu sitter jag hemma hos Johan, kollar på The day after tomorrow som jag ÄLSKAR! Mycket filmer på TV nu som jag gillar ;P haha. Johan sitter och sjunger också, som en kråka xD haha, sötisen <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan vad kul att ni ses lite så där, klassen. Det enda min klass var att åka till Bulgarien. Sen var det champagnefrukosten på studenten. Annars sågs vi bara på fyllan på en krog.

2008-10-10 @ 00:45:38
URL: http://www.holmen-blogg.com/
Postat av: Klingan

Tack för pratstunden :) ta hand om dig nu i helgen :)

2008-10-10 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0