Fortsättning på dagen ...

Fick ju då inte tag på Killing så gick ut en sväng med Tony ;P Vi var ute ca 1 timme och pratade om lite allt möjligt. Det var trevligt :)
Innan jag gick ut kom Erik ner med en tjejkompis och tittade in ;P lite små roligt!
När jag kom hem igen satte jag mig och spelade lite Sims ;P fortsätter med att hela kvarteret ska åldras tillsammans xD hehe.

Runt klockan 18 kom Johan hem och var jätte hungrig ;P sugen på pizza var han så det var bara att gå ner till Viktoria. Men först hämtade vi ut biljetterna till Mamma Mia.
Efter vi ätit gick vi till hemköp för att köpa lite snacks till bion, och gick sedan dit för att vänta på att filmen skulle börja.

Mamma Mia var så JÄVLA bra!!! Helt underbar ;D Full med energi, som jag gillar, skoja och romantik :) Den ser jag gärna mer än 1 gång!

Men nu är vi hemma igen :) Känner inte riktigt för att lägga mig ännu, kollar väl på TV lite :)

Men det var den lördagen, men det är lugnt, nästa kommer snart ;) Veckorna som går så fort nu :)

Jag var ju också dum som inte skrev Grattis till Sanna igår som fyllde 18 år!! Din lyllos ;)


Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0